wtorek, 15 grudnia 2020

Jarmark Rozmaitości

 

Z takim oto straganikiem stanęłam w miniony weekend na Jarmarku Rozmaitości w moim mieście.

To była spontaniczna akcja, bo na przygotowanie się do udziału miałam jedno popołudnie. Tak późno się dowiedziałam o imprezie, że w pierwszej chwili chciałam zrezygnować, no ale ostatecznie się sprężyłam – trochę na łapu-capu -  i poszłam. Zadowolona jestem. Fakt, że ruch był mały, ale coś tam jednak posprzedawałam. Poza tym trochę się rozreklamowałam, porozdawałam ulotki, nawiązałam kontakty…Takie jarmarki mają się odbywać w naszym mieście co miesiąc, oczywiście jeśli wirus pozwoli. Oczywiście mam zamiar uczestniczyć! 
 

4 komentarze:

  1. Brawo Ewuś!!! Tak trzymaj, życzę powodzenia i żeby te targi się odbywały, a Twój biznes nabierał rozpędu, bo ta biżuteria makramowa to cudeńka i majstersztyki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby, oby... Oby tylko covid pozwolił...

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo ,piękny zestawik... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Chętnie bym brała udział w podobnych imprezach, ale na razie chyba można o tym tylko pomarzyć...

      Usuń