wtorek, 23 lipca 2013

Moje bransoletki tańczą...




Sara - profesjonalna tancerka brzucha z Krakowa 
zamówiła u mnie dwie pary panji - 
bransoletek w stylu orientalnym.
W białych wystąpiła na Świętonocy  Czarownic 
w Bielsku Białej w czerwcu 2013r. 
(fragment powyżej)
Czekamy na występ w czarnych.




Ta wspaniała biała kreacja jest projektu i wykonania samej Sary,
jest bowiem ona także projektantką mody - 
oto jej stonka o tej tematyce: www.saradamm.com

Tutaj można podziwiać cały występ Sary:


Przyznam się Wam nieśmiało, że wzięłam udział 
w kilku zajęciach tańca brzucha prowadzonych przez Sarę
i jestem pełna podziwu dla jej talentu, umiejętności i osobowości.
Moja córka jest jej uczennicą już drugi rok, 
biega na zajęcia niemal codziennie.
Osobom zainteresowanym tańcem brzucha polecam stronę Sary:




3 komentarze:

  1. Właśnie trafiłam na twego bloga za sprawą notki z łapaczami snów... są piękne! Prowadzisz sprzedaż? Byłabym bardzo, ale to bardzo zainteresowana takim łapaczem jaki przedstawiałaś ;) jestem pod wrażeniem, cudowna robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regularnej sprzedaży co prawda nie prowadzę, ale czasem robię na zamówienie pojedyncze sztuki. O łapaczu możemy pogadać, chętnie udziergam, bo dawno żadnego nie robiłam. Podaj swoje namiary, albo napisz do mnie przez okienko mailowe na tej stronie, to uzgodnimy szczegóły.

      Usuń
  2. Nice blog!!
    Sophie from Greece!!
    Kisses!!

    OdpowiedzUsuń